Index  | Recent Threads  | Unanswered Threads  | Who's Active  | Guidelines  | Search
 

Quick Go »
No member browsing this thread
Thread Status: Active
Total posts in this thread: 328
Posts: 328   Pages: 33   [ Previous Page | 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | Next Page ]
[ Jump to Last Post ]
Post new Thread
Author
Previous Thread This topic has been viewed 46727 times and has 327 replies Next Thread
Former Member
Cruncher
Joined: May 22, 2018
Post Count: 0
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

Thank you, Saphir12, I'll keep your secret.
On the other hand I didn't really understand.
Sorry to sound exactly as stupid as I am:
How can you easily see if I'm back?
All that happens is that my departure disappears as far as I can tell.
And an 'l' for my name is smack in the middle of the list on page 7.
You would have to go there to find out if I'm in or out, would you not?
If deltavee should return praying he would still be on page 4, but his departure would be gone.
And you would still have to leaf through a number of pages to find out. Am I right?
With those who have never been with you before, it's easy.
And of course the number of members in total gives a clue, but not the solution ...

rose
Merci, Saphir12, je garderai ton secret.
D'un autre côté, je n'ai pas vraiment compris.
Désolé de paraître aussi stupide que je suis:
Comment pouvez-vous facilement voir si je suis de retour?
Tout ce qui arrive est que mon départ disparaisse autant que je sache.
Et un «l» pour mon nom est en plein milieu de la liste à la page 7.
Vous devriez aller là-bas pour savoir si je suis dedans ou dehors, n'est-ce pas?
Si deltavee devait revenir praying il serait toujours à la page 4, mais son départ aurait disparu.
Et vous auriez encore à feuilleter un certain nombre de pages pour le savoir. Ai-je raison?
Avec ceux qui n'ont jamais été avec vous auparavant, c'est facile.
Et bien sûr, le nombre de membres au total donne un indice, mais pas la solution ...

[May 12, 2018 4:47:31 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Saphir12
Senior Cruncher
FRANCE
Joined: Aug 31, 2017
Post Count: 327
Status: Offline
Project Badges:
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

thinking
Quant tu quittes la team, ton nom reste, avec ton jour d'arrivée et celui du départ, et tes stats. Si tu reviens, la date de départ disparait. C'est comme ça que j'ai pu voir que tu étais revenue.
En classant les membres de la team par "Etat (En cours/Retiré)", ton nom est à la page 13, et les nouveaux visiteurs à la fin de la page 14.
Depuis qu'on a repris la team, les nouveaux membres et visiteurs sont sur les 2 dernières pages, donc c'est facile de voir qui arrive, qui part, qui revient. C'est plus simple que de passer page par page dans l'ordre alphabétique.

As you leave the team, your name remains, with your day of arrival and departure, and your stats. If you come back, the departure date disappears. That's how I could see you were back.
By classifying the team members as "Status (Current/Retired)", your name is on page 13, and new visitors at the end of page 14.
Since we took over the team, new members and visitors are on the last 2 pages, so it's easy to see who's coming, who's leaving, who's coming back. It's easier than going page by page in alphabetical order.

----------------------------------------

New Captain of the team Kraland | The Challenges
[May 12, 2018 5:10:37 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
TLD
Veteran Cruncher
USA
Joined: Jul 22, 2005
Post Count: 750
Status: Offline
Project Badges:
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

Hi Saphir12 i'm happy to be here. I hope it's OK to build a fire by the river. laughing

Salut Saphir12 je suis heureux d'être ici. J'espère que c'est bon de faire un feu au bord de la rivière.
----------------------------------------

[May 12, 2018 5:14:40 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Former Member
Cruncher
Joined: May 22, 2018
Post Count: 0
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

Acpartsman

J'espère que la panne de courant n'a pas fait de dégât, et que ça sera vite réparé.
----------
I hope that the power failure has not done damage, and that it will be quickly repaired.
good luck

Eric_Kaiser

C'est la moindre des choses, de bien accueillir ceux qui viennent aider. Et puis, ce n'est pas souvent, qu'on croise des gens qui parlent Français.
----------
This is the least, to welcome those who come to help. And then, it's not often, we meet people who speak French.
love struck

tanner2, LTD, et les autres,

Bienvenue à vous ! J'espère que ce trek vous plaira. Et oui, LTD, on fera des feux de camp près de la rivière.
----------
Welcome to you ! I hope this trek will please you. And yes, LTD, we will make campfires near the river.
love struck

Saphir12,

La vieille embuscade ! Je vais voir ce que je peux faire, sachant qu'il y aura peut-être des redites, que je ne sais plus exactement ce que j'avais fait visiter pour le premier trek. Mais c'est pas vraiment un soucis, quand un endroit est beau, on a plaisir à y retourner.
----------
The old ambush! I will see what I can do, knowing that there may be some repetitions, that I do not know exactly what I had done visit for the first trek. But it's not really a problem, when a place is beautiful, we enjoy returning.
tongue

Killedman,

Te gêne surtout pas si tu veux nous faire découvrir des lieus de chez toi, si t'es motivé.
----------
Do not mind especially if you want us to discover places in your home, if you're motivated.
angel
----------------------------------------
[Edit 2 times, last edit by Former Member at May 12, 2018 5:50:13 PM]
[May 12, 2018 5:45:08 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Former Member
Cruncher
Joined: May 22, 2018
Post Count: 0
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

La capitaine m'a confié une mission, alors, en avant pour la première visite !
----------
The captain entrusted me with a mission, so, forward for the first visit!


Pour commencer, je vous propose une balade sur la montagne qu'on voit depuis la maison de mes parents : "Le Combalou".
----------
For starters, I propose a walk on the mountain seen from the house of my parents: "The Combalou".



Contrairement à ce qu'on pourrait croire, la montée est très facile, et il y a même une route qui va jusqu'au sommet. Une fois à la pointe, on peut aller jusqu'au pylône électrique sans danger, la vue est tout simplement magnifique. Par beau temps, on voit à plus de 35km sur 180°.

D'un point de vue géologique, contrairement à beaucoup de montagnes qui ont été créées par des poussées tectoniques. Si celle-ci existe, c'est que le plateau calcaire autour s'est effondré.

Et ce qui fait sa grande particularité, elle est truffées de grottes et de failles. Ce qui fait, que c'est là qu'on fait le célèbre fromage de Roquefort !

Maintenant que vous savez ça, j'imagine que vous avez envie de visiter les caves. Nous allons donc descendre par le chemin des échelles (des échelles en métal, à même la roche), sur l'autre versant. J'espère que vous n'avez pas le vertige, qu'on est en haut, et vous pouvez voir Roquefort 'un peu plus bas'.
---------
Contrary to what one might think, the climb is very easy, and there is even a road that goes to the top. Once at the tip, you can go to the electricity pylon without danger, the view is just beautiful. In good weather, we see more than 35km on 180 °.

From a geological point of view, unlike many mountains that were created by tectonic surges. If it exists, it is because the limestone plateau around has collapsed.

And what makes its particularity, it is full of caves and faults. What makes it famous is Roquefort cheese!

Now that you know that, I imagine you want to visit the cellars. So we will go down the ladder path (ladders made of metal, direct on the rock) on the other side. I hope you are not dizzy, that you are up, and you can see Roquefort 'a little lower'.



Enfin, pour faire plaisir à LTD, on descendra tout en bas de cette vallée. Pour aller faire un feu de camp au bord du ruisseau qui y coule, le Soulzon.
----------
Finally, to please LTD, we will descend all down this valley. To go for a campfire at the edge of the stream that flows there, the Soulzon.

angel
[May 12, 2018 6:57:41 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Former Member
Cruncher
Joined: May 22, 2018
Post Count: 0
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

Cela m'a fait comprendre. Merci, Saphir12
En classant les membres de la team par "Etat (En cours/Retiré)", ton nom est à la page 13, et les nouveaux visiteurs à la fin de la page 14.

- et maintenant à la randonnée de stefada sur la montagne
rose
By classifying the This made me understand. Thank you, Saphir12
team members as "Status (Current/Retired)", your name is on page 13, and new visitors at the end of page 14.

- and now on to stefada's hike on the mountain
[May 12, 2018 7:09:20 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Former Member
Cruncher
Joined: May 22, 2018
Post Count: 0
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

La capitaine m'a confié une mission, alors, en avant pour la première visite !
----------
The captain entrusted me with a mission, so, forward for the first visit!
angel
stefada, this is exactly as exciting as the first time, we visited your region. Thank you.
rose
stefada, c'est tout aussi excitant que la première fois, nous avons visité votre région. Je vous remercie.

love struck
[May 12, 2018 7:18:43 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Former Member
Cruncher
Joined: May 22, 2018
Post Count: 0
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back


Et on souhaite un bon rétablissement à NAP2614 et à Guitarman, j'ai cru comprendre qu'ils ont des soucis de santé.
nap a respondé comme ci:

Je n'ai rien entendu de Guitarman jusqu'à présent
[May 12, 2018 8:54:49 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Eric_Kaiser
Veteran Cruncher
Germany (Hessen)
Joined: May 7, 2013
Post Count: 1047
Status: Offline
Project Badges:
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

Je ne sais pas si je parle bien le français, mais je peux comprendre beaucoup de français quand je le lis.
J'ai étudié le français à l'école pendant cinq ans, mais c'était il y a plus de trente ans.
L'année dernière, j'ai actualisé mon français avec Duolingo.

---

I don't know if i can speak French very well, but if it is written down I do understand a lot.
Back in school I've learned French for five years, but that's more than 30 years ago.
Last year I have refreshed my knowledge with Duolingo.
----------------------------------------

[May 12, 2018 9:06:01 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Former Member
Cruncher
Joined: May 22, 2018
Post Count: 0
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Team Kraland - le Come Back

Ich denke dass es sehr gut aussieht.
Es wäre schön, ob Sie unser Dolmetscher in fremden Länder seie könne.
Mein Deutschlehrer, Herr Jürgensen, würde sagen, dass ich versteht würde

rose
Jeg synes det ser vældig godt ud.
Det ville være dejligt, hvis De (du) ville være vores tolk i fremmede lande.
Min tysklærer, hr. Jürgensen, ville sige, at jeg ville blive forstået

rose
I think it looks very good.
It would be nice, if you could be our interpreter in foreign countries.
My German teacher, Mr Jürgensen, would way that I would be understood.

biggrin - I dare no more blushing
[May 12, 2018 9:19:38 PM]   Link   Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Posts: 328   Pages: 33   [ Previous Page | 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | Next Page ]
[ Jump to Last Post ]
Post new Thread